Action Is Needed

U Say The Same ,U Stay The Same..
U Do The Same, U Get The Same..
What U Need To Do Is Set An Appointment Now!!!

Sms Name, Time & Location to


I only entertain serious people... I dont like answering any question unless face to face... I work smart & hard & will make sure people who join me really make money!! I am a result oriented person and always breaking my personal best from time to time!! And most important thing is that I dont simply accept anybody to be my apprentice... I only select genuine positive people since only this type of people will succeed!!

Achievement

Our Business

1. Syarikat Malaysia
2. Lesen sah, diluluskan dan selamat.
3. Penerima Anugerah 'Syarikat Paling Pesat Berkembang' 2007-Anugerah Wanita MCA.
4. Penerima Anugerah 'Syarikat Paling Jujur Peringkat Asia Pasifik' 2008-Keris Award.
5. Penerima Anugerah 'Organisasi Mesra Pengguna Islam' 2008-Persatuan Pengguna Islam Malaysia.
6. Internet sebagai media pengurusan perniagaan, BUKAN tempat pelaburan.
7. Pejabat di Petaling Jaya, boleh datang bila-bila.
8. Kini meluaskan perniagaan ke 9 buah negara (Brunei, Singapore, Indonesia, Thailand, India, Pakistan, Nevada, Hong Kong, Dubai).

Friday, March 20, 2009

UNSTOPPABLE TEAM


Bagaimana UNSTOPPABLE TEAM boleh melahirkan Jutawan dan members yang memiliki income 5 angka sebulan?
Ini kerana komuniti kami cukup kuat! Pakar kewangan, pakar properties, pakar perniagaan, pakar networking, pakar perunding, pakar internet...semua ada..pendek kata..bergaul dengan orang kaya kita pun jadi kaya, dengan syarat buat apa yang orang kaya buat!!

Program UNSTOPPABLE bukan setakat untuk dapat income jangka pendek 2-3 tahun sahaja..takk..tapi ikut plan dalam masa 5 tahun sudah memiliki income RM50k sebulan, dan berkekalan serta bertambah dari masa ke semasa..ini kerana pakar-pakar kewangan dunia adalah SIFU kami..dan telah mendidik kami untuk membebaskan diri dari 'sumpahan' makan gaji yang mana tak pernahnya cukup walaupun dah kerja puluhan tahun..(berlari setempat)..
Cuba tengok diri kita sendiri..selama ni apa aset yang kita ada? Berapa banyak sumber income kita..kalau makan gaji cuma ada 1 sumber je..kalau dapat gaji apa yang kita buat? Bayar kereta, rumah, bil-bil, minyak kereta, belanja makan minum anak isteri...so yang mana satu bagi duit balik pada kita setelah keluarkan duit-duit tu? Tak ada? Maknanya semua tu liabiliti (termasuk la rumah tu..pasal duit keluar bukan duit masuk..)

So jangan heran kalau statement bank kita selalunya ciput dan seram mata memandang..pasal kita salah konsep!! Join UNSTOPPABLE TEAM dan anda akan diajar bagaimana menjadikan setiap RM1 anda sebagai 'Biji Benih' dan cara paling efektif 'semai benih' untuk dapat berlipat kali ganda..ibarat dari sebiji beras akhirnya jadi satu ladang tanaman yang besar!!

Kalau bercakap serta berfikir cara yang sama, mana mungkin dapat rasa kekayaan.. kerana idea kita masih miskin, ilmu kita masih miskin, pendirian kita masih miskin, percakapan kita terlalu miskin, kebijaksanaan kita terlalu miskin!! Mahukah anda 'transformed' kemiskinan anda menjadi KEKAYAAN yang boleh digunakan sampai bila-bila? Join team kami sekarang!